måndag 25 augusti 2008

Lönen är här

och då är det ju så svårt att hålla plånboken i styr. Inte blir det bättre när Lindex ger sina medlemmar 30% på ett damplagg, ett underklädesplagg och ett barnplagg. När mamma dessutom inte nyttjat sina rabattkuponger kan man ju slå på stort.

Inhandlade därför idag till mig själv en gosig blå manchesterklänning, som inte ingår i nått mammasortiment men som jag kommer att använda som mammaklänning under hösten, fyndade även en ny BH eftersom den vita jag köpte tidigare i somras börjar bli grå så mycket jag använt den.

Till Minirosso köpte jag själv ett litet kit med randiga velourbyxor och tillhörande velourkofta. Dessutom en gubbakeps och matchande strumpor. Men finast av allt var det jag fick av mamma och pappa. En vit, helt bedårande och gosig, åkpåse. Eftersom Minirosso blir ett vinterbarn är det ju viktigt att det blir gosigt i vagnen - kolla själv!

1 kommentar:

Unknown sa...

Minirosso - nu även modeblogg!

Här har jag har letat skjortklänning utan resultat, och så surfar jag in på bloggen och där har du löst det åt mig :-). Jag får erkänna att jag gick rakt ut och köpte en beige till mig!

Så, man kan väl säga att jag är redo för ett nytt möte på Centralen...

Kram Annica