måndag 23 juni 2008

Ensam hemma


En sån här kanske Rosso?

Ja då var frugan på bio med girlsen och jag sitter hemma och tittar ut över Öresund och ser molnen fara förbi i en enorm hastighet. Om 6 månader så slipper jag sitta hemma själv för då får jag sällskap av Mini Rosso och det ska bli hur kul som helst. Det känns långt bort men tiden går ju snabbt. Se bara mina syskon, det var inte längesen dom sa at det var barn på gång och nu är Mini Rossos kusin Svala redan född och Morris på god väg.

Det känns också som ganska nyligen som storsyrran sa att hon skulle ha barn och hennes barn är ju stora nu.

Såg på ett tv-program om att ha småbarn med på seglingar och det var inga problem alls tydligen så det låter lovande. Fick även bra tips av min svåger Jaak om att det nu är dags att börja leta upp saker som barnet vill ha som tvååring, en bilbana men jag tror att en större båt med lite faciliteter är något Mini Rosso egentligen är sugen på =)

Inga kommentarer: