tisdag 15 april 2008

Symptom

ska jag vara riktigt ärlig så känns det inte så himla annorlunda nu jämfört med för några veckor sedan. Nu ska jag givetvis inte ropa Hej förrän jag kommit över bäcken men än så länge känns det helt ok.
De symptom som jag tror har med graviditeten att göra är:
- trött, har gått och lagt mig mycket tidigare än vad jag brukar
- orken, sprang t ex på lunchen idag och var helt slut efter 5 minuter
- finnar, på bröstet? har aldrig haft finnar där förrut men nu så...
- kass i magen, periodvis blir jag kass i magen

De symptom som jag tack och lov inte kännt av ännu är:
- kissnödig, överallt läser man om att man springer på toa stup i kvarten, inte än för min del men det kommer nog
- finnar i ansiktet, där har jag förvisso redan min beskärda del, men tack och lov har jag inte märkt att det ökat, tvärtom minskat
- illamående, ännu så länge inte minsta tillstymmelse till illamående, peppar peppar

Jag lär återkomma! /Mamma Cissi

Inga kommentarer: