onsdag 23 april 2008

Kläder, magen och brösten!

Jag är i stort behov av nya kläder men känner att jag borde skona min ekonomi och tänka sunt, om några veckor lär inte mina nuvarande byxor och tröjor passa....så det är bara till att sålla bland de kläder jag har och ta på mig tröjor som går ner över linningen, stå ut med jeans med hål på insidan av låren, tröjor som inte är urringade eftersom mitt bröst för tillfället invaderas av finnar/plitor.

Ja som sagt brösten har dels invaderats av röda plitor men också börjat växa i storlek ett ganska vanligt symptom har jag läst mig till. Det är inga enorma förändringar men jag märker att mina bh's (hur säger man det i plural?) sitter åt lite mer. Större lär de väl bli kan jag tänka mig!

Magen har givetvis inte börjat växa, herregud, bebben är ju bara några millimeter för närvarande men däremot har den periodvis börjat svälla upp!! Framför allt på kvällen känner jag mig jättefet och svullen, men det är nog bara till att vänja sig.

På jobbet anar det inget och det känns ganska najs faktiskt, längtar nästan tills jag ska släppa bomben om några veckor. Jobbet är nog det ställe som kommer att få reda på det sist av alla! Fattar ni hur skönt det ska bli att gå på föräldraledighet - jag längtar redan!

kram mamma Cissi

Inga kommentarer: