måndag 28 april 2008

Känner mig tjock

men jag är det inte! Vågen visar samma som tidigare men allt känns tight, är troligtvis svullen och fylld med gaser!!
Längtar innerligt efter besöket hos gynekologen i nästa vecka då jag kommer att få det "bekräftat". Hoppas bara att allt ser bra ut och att alla värden är bra och så vidare.
Var på tjejmiddag i helgen och hamnade bredvid en tjej som haft två missfall och som gärna och länge pratade på om det och ska sanningen fram så ville jag inte lyssna på det örat. Självklart är jag medveten om risken men på något sätt så vill jag nog må dåligt om det händer inte innan om inget händer... kände mig lite känslokall men bytte snabbt ämne, trots att jag märkte att hon gärna hade pratat vidare.

Shit ena dagen kan jag villigt erkänna att jag nästa glömmer bort det, för jag mår oförskämt bra än så länge, och andra dagen så sitter jag oavbrutet och ler för mig själv och kan inte fatta vad det är jag och min älskling är på väg att få uppleva.

Har velat fram och tillbaka om jag vill ta reda på om det blir en pojke eller flicka och just nu lutar det åt att inte ta reda på det. Tänk vilken grej att inte veta i hela 9 månader och sen så bara ligger det en liten flicka eller pojke på ens bröst....helt ofattbart!!

Ikväll ska jag, minirosso och Katarina på konsert i Köpenhamn och se Angie Stone ohh det ska bli najs!

kram Mamma Cissi

ps vi glömde ta foto igår men det får bli ett i natt istället

Inga kommentarer: