måndag 5 maj 2008

Vårruset

Tre dagar innan jag upptäckte att jag var gravid anmälde jag mig till vårruset.... då var jag laddad vilket jag inte är idag då det ska bege sig. Känner mig allmänt hängig och omotiverad men kanske jag kommer att få en kick av att röra på mig lite. Kan villigt erkänna att jag varit ultra slö sedan jag upptäckte att vi ska ha barn och har ingen motivation eller lust att motionera alls. Men jag borde nog ta mig i kragen för jag märker samtidigt att jag börjat äta mer och att äta mer och inte motionera känns som en inte allt för lyckad kombination. Ja ja vi får se hur det går med rusandet ikväll!!
mamma Cissi

1 kommentar:

Lisa Formare sa...

Vi kan ju hoppas att du får det som jag. Extremt trött vecka 7-8 och sen som vanligt. Glöm inte att unna dig att vara trött, plötsligt ska den energin som du får i dig räcka till Mini-Rosso också. Jag däckade alltid två timmar efter jobbet/skolan under de första veckorna. Tråkigt men nödvändigt. Hoppas det går över. Kram.