söndag 28 december 2008

Truls flyttar




Hej vänner!

Detta blir mitt sista inlägg på denna blogg! Det har varit hyffsat tidskrävande att uppdatera både denna och min egen blogg i kombination med att jag dessutom har en mobilblogg. För att "effektivisera" mitt bloggande och av den enkla anledningen att minirosso numera faktiskt är en liten pojke som är en del av mitt liv på ett annat sätt än vad minirosso var, så avslutar jag denna blogg nu.

Vill ni fortsätta att läsa om hur jag, Truls och Ole har det så går ni till http://lilla-c.blogspot.com istället så får ni all info där.

Tusen tack alla ni som under de senaste 9 månaderna har följt min och Oles resa här på minirosso-bloggen. Jag kunde dels aldrig föreställa mig att så många skulle ta sig en titt här med jämna mellanrum, dels kunde jag aldrig föreställa mig att det skulle vara så underbart att få bli mamma. Inget annat på denna jord kan jämföras med den känsla det är att vara mor och att ha en fantastisk liten Truls här hemma som upptäcker mer och mer av världen för varje dag som går. I natt har han upptäckt att man kan sova 6 timmar i rad vilket både är skönt för honom själv men framför allt för mig!!

1 kommentar:

Jens sa...

Ha en trevlig resa Truls! /Morris, Lisa och Jens