tisdag 30 september 2008

Baspass

tog mig i kragen och cyklade till F&S Heleneholm direkt efter jobbet för att gå på deras Vänta-barnjympa som jag varit på en gång tidigare. Är i god tid, byter om, sätter mig ner, går en sväng och ser till min fasa att passet är inställt!!! Dock hänvisar de till ett baspass i stället. Min första reaktion är att - nä då skiter jag i det. Men vid närmre eftertanke så var jag ju redan ombytt och redo att jympa loss! Sagt och gjort jag gick på baspass och det gick BRA!! Riktigt roligt att kunna jympa på riktigt även om jag var en av de största i salen. Det var några andra gravida där med men det såg ut som jag var längst gången....eller tjockast! Lite jobbig ledare dock som snackade sönder alla låtarna på den bredaste skånskan, men det får jag väl ta och leva med!

Inga kommentarer: