tisdag 1 juli 2008

Mer grejer

mamma och pappa, eller ska jag skriva mormor och morfar, är nyss hemkomna från US and A och kom ner till oss igårkväll på middag, bildvisning och paketutlämning! Ole fick pyjamasbyxor, livboj till båtnycklarna och nått annat. Själv fick jag ett par urhäftiga jympadojjor, strumpor, ett spel och ett par gigantiska mammabyxor. Mormor trodde att hon handlat storlek 40 men råkat få med sig ett par storlek 44. Jag hoppas och tror att jag inte ska bli så stor även i slutet på graviditeten. Givetvis kommer min mage att uppnå onormala proportioner men jag hoppas att låren bara för den sakens skull inte ska svälla!

Sen fick minirosso också några grejer. En jättesöt badfilt med huva och några små tvättlappar. Om jag förstod mormor rätt så har det nog inhandlats en hel del till men det kommer nog inte att överlämnas förrän i december!!

Inga kommentarer: