onsdag 9 juli 2008

2 dagar kvar....

till semester! Vi håller på att packa för fullt och dels är det lite komplicerat eftersom vi ska göra tre minisemestrar i en dels för att jag än en gång kan konstatera att mina kläder inte passar! Shortsen som jag hade på jobbet förra veckan och som jag specifikt memorerade att dessa kan jag ha på fjällturen passar inte längre, mina gamla posta-shorts som jag haft i 7 år och som alltid varit för stora passar inte....
I brist på bil och tid har jag satt min käre make på att handla mammashorts till mig på HM idag på lunchen, nackdelen med att arbeta i Limhamn är ju att man inte hinner sådant på lunchen. Annars rullar allt på som det ska och det ska bli så himla gött att komma iväg.
Kan dessutom konstatera att jag gått upp 4-5 kg, vet inte om det är mycket eller lite, framtiden får utvisa.
Träffade Lisa och Jens igårkväll och vi käkade på båten i ganska blåsigt väder, förutom att deras hund Loe plumsade i vattnet i jakt på söta ankungar, så var det bara att inse att detta troligtvis var sista gången som jag och Ole såg Lisa med Morris inuti sig. Min dröm är ju att de ska få barn innan vi åker på semester men det ser tight ut!
Men Morris får ju träffa oss desto mer när vi kommer hem igen!
Ska ta en bild likt de tidigare jag tagit senare idag men till dess får ni hålla tillgodo med en bild vi tog i morse då vi konstaterade att magen är här för att stanna!

3 kommentarer:

Malin sa...

Wow! Nu syns det ju pa riktigt - vad roligt. Hoppas att du far ett par short till semestern annars far det bli nudist resemal!

Unknown sa...

Vilken fin mage, Cissi! :-) ! Kram Annica och Johan

Maria sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.