torsdag 16 augusti 2012

redo

Nu är jag 37+0 eller så att ni som inte är så insatta också förstår - i vecka 38.

Det betyder att bebisen är färdigutvecklad och redo att titta ut. Sista veckorna använder bebisen bara till att lägga på hullet och växa till sig. Truls är född 37+1 så vi får väl se om det brakar loss något här imorgon?!

I eftermiddags lekte Truls med Vilma och Noah på deras gård och i ett svagt ögonblick gungar jag Truls och ska ta lite mera fart och i ett enda steg lyckas jag förvärra min foglossning något kollosalt. Har därför knappt kunnat röra mig sedan vi kom hem vid 16. Detta i kombination med att jag haft otroligt mycket sammandragningar, så skulle man kunna tro att nått är på g....men samtidigt vet jag inte.

Oavsett filmade Ole magen för några dagar sedan och när man ser detta klipp kan man ju undra vilket håll bebisen tänker ta sig ut när det väl är dags!


Inga kommentarer: