tisdag 19 juni 2012

När är det dags och vad blir det?

Precis som förra gången är jag galen av nyfikenhet både över vad det kommer att bli men också när det är dags att titta ut?
I högerspalten har jag därför lagt upp en förfrågning om vad ni som läser bloggen tror att det kommer att bli, en flicka eller en pojke? Förra gången tror jag att merparten gissade på en pojke...

Dessutom hade jag senast en tävling om när man trodde att det var dags för krabaten att komma ut. Ingen, inklusive jag och Ole, trodde att det var dags den 1 december utan merparten gissade på efter julafton. Truls var ju beräknad till den 21 december. Denna gång är beräknat förlossningsdatum 5 september, innebär det då per automatik att vi kan räkna med en bebis i mitten på augusti eller tror du att jag kommer att vara närmre det beräknade förlossningsdatumet? Skriv gärna en kommentar till detta inlägg med din gissning, så utlovas ett pris till den som är närmst....och Lisa J om du mot förmodan är inne här och kikar ibland så har jag inte glömt bort att det var du som vann förra gången, men får villigt erkänna att jag glömt att ge dig ett pris. Vi löser det i höst!!

Inga kommentarer: