onsdag 13 juni 2012

Back to work

Tre veckors välförtjänt semester är till ända och jag har jobbat i en vecka igen. Måste erkänna att det var långt över förväntan att ha semester redan i måndasskiftet maj/juni. Det är inte omöjligt att vi gör om det!

Tiden går och magen växer. Ole tog några foton på Sicilien som jag snabbt raderade ur kameran då jag insåg att vissa minnen behåller man i minnet och andra i iPhoto!

En del kvällsmöten denna veckan, men i övrigt ser sommaren ut att bli himla lugn och skön. Jag känner mig peppad att jobba 7 veckor till och sen är det ledigt...eller ja vad man nu ska kalla det!

Gnager som tusan fortfarande på vad man ska välja för flicknamn. Senaste namnet på listan är Nina. Det skulle kunna vara fint, men kanske för mycket smeknamn över det? Fast det är himla fint faktiskt.

Ole tog foto på mig imorse, så här såg jag alltså ut när jag var i 27+6, ja ni ser ju själva att jag är allt annat än smidig!



Inga kommentarer: